2011. január 4., kedd

Prelaunch Malaysia

1 megjegyzés:

  1. Dolgozz a -nak ! Google küldte

    Januártól dolgozz a GOOGLE cégének. Januártól a főoldalon megkezdődött a visszaszámlálás. Már csak pár napig lehet regisztrálni és bezárul ez a rendkívüli lehetőség.

    Tehát gyorsan ! A Google nem egy mindennapi elhalasztható lehetőség ! Az idő szorit.

    Én is csak most regisztráltam, és mire az aktiválási kódra kattintottam lett 6 fő utánam regisztrált tag. A főoldal alján megnyomtam a facebook és a twitter megosztás gombját, mire visszaértem a sasját fiókomhoz 23-an lettek. És nem hívtam senkit ! Ez ám a tempó ! Nem hittem a szememnek ! Egy új egylábas rendszer, azaz nem csak a Te általad hozott emberek kerülnek alád, hanem mindenki a világon, aki utánad a rendszerbe regisztrál.

    Regisztrálj gyorsan !

    http://www.prelaunchmalaysia.com/eva56

    A regisztráció most még teljesen ingyenes.


    Bővebben:
    http://www.freeforum.hu/eva56/topik/41526
    eva.jaraba@freemail.hu

    VálaszTörlés